ПОИСК
Світ

Кейт Міддлтон «одяглася, як принцеса» — дотримала обіцянки, яку дала хворій дівчинці

8:44 28 травня 2021
Кейт Міддлтон

Герцогиня Кембриджська дотрималась обіцянки, яку раніше під час телефонної розмови дала п'ятирічній дівчинці Мілі Снеддон, яка лікується від лейкемії. Міла, яка любить вбиратися в гарні сукні, цікавилася, чи є у Кейт костюм принцеси. Та відповіла, що зараз на ній немає костюма принцеси і запитала, який у Міли улюблений колір. Виявилося, що рожевий. «Рожевий? Добре, я повинна спробувати знайти собі рожеву сукню. Сподіваюся, одного разу ми зустрінемося, і тоді я не забуду надіти для тебе свою рожеву сукню», — пообіцяла герцогиня.

Під час турне герцога і герцогині Кембриджських по Шотландії Кейт зустрілася в Единбурзі з Мілою та її рідними особисто. Сім'я була запрошена на чай до палацу Голірудгауз — офіційну резиденцію британських монархів в Шотландії. На зустріч герцогиня прийшла у шовковій рожевій сукні британського бренду ME + EM, виконавши свою обіцянку. Міла теж була в рожевому вбранні принцеси. «Мені подобається твоя сукня. Можеш покружляти?», — сказала Кейт дівчинки.

Фотографія Міли, яка через вікно дивиться на свого батька (якому довелося ізолюватися від сім'ї під час локдауна), увійшла до книги-фотоальбому, яку випустила дружина принца Вільяма. Книга називається Hold Still: A Portrait of Our Nation in 2020 року, що можна перевести, як «Залишайтеся на місці: портрет нашої нації в 2020 році». До неї увійшли кращі фотографії, зроблені в період пандемії.

Кейт Міддлтон і принц Вільям також подивилися виступ волинкарів та юних танцюристів, які виконували національні танці. Кейт була в блакитній сукні-пальто від Catherine Walker.

Раніше «ФАКТИ» писали — Кейт Міддлтон повністю скопіювала образ принцеси Діани.

Фото Twitter

1481

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.