ПОИСК
Світ

Стрілянина у Казані: Дуров розповів подробиці про телеграм-канал нападника

17:01 12 травня 2021
Стельба в Казані

19-річний російський студент Ільназ Галявієв, який абсолютно легально купив рушницю, а потім влаштував бійню у гімназії в Казані, за 20 хвилин до теракту розповів про свої плани у створеному для цього Telegram-каналі.

Про це повідомив бізнесмен, творець Telegram Павло Дуров, який додав, що всього за 15 хвилин до злочину канал Галявієва став публічним. Він припустив, що юнак вирішив залишити його як передсмертну записку.

«Модератори Telegram діяли швидко: протягом години після отримання перших скарг вони заблокували канал за заклики до насильства. Однак скарги і підписники з'явилися на каналі лише після того, як вбивця був затриманий поліцією», — додав він.

За його словами, навряд чи правоохоронцям вдалося би запобігти трагедії, навіть якщо би вони моніторили усі Telegram-канали у реальному часі.

«Емоційна реакція у зв'язку з жахливими подіями в Казані — шукати винних серед третіх осіб, від творців комп'ютерних ігор до директорів шкіл. Проте потрібно визнати: повністю захистити суспільство від дій психічно нестабільних людей неможливо. Статистично один з мільйона чоловік може виявитися соціопатом, готовим до невмотивованої агресії», — пише Дуров і додає: «Неминучість виникнення таких подій не робить їх менш трагічними. Але вони не повинні бути приводом для організації полювання на відьом або перетворення суспільства на концтабір».

Раніше повідомлялося, що жертвами теракту стали дев'ять осіб. Ще 21 постраждалий перебуває в лікарні.

897

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.