ПОИСК
Світ

Названа ймовірна причина загибелі індонезійського підводного човна біля узбережжя Балі

17:35 24 квітня 2021
підводний човен

Підводний човен, який зник 21 квітня в районі острова Балі, затонув і тріснув. Про це заявив начальник штабу ВМФ Індонезії адмірал Юдо Маргоно, передає Rg.Ru .

Гідролокатор показав, що підводний човен затонув на глибині близько 850 метрів, що значно нижче того рівня, що називається «глибиною руйнування». На думку військово-морських експертів, на такій глибині сталевий корпус підводного човна майже напевно зламався від тиску.

А субмарина була побудована, щоб витримувати тиск на глибині до 500 метрів.

До того ж, військово-морські експерти заявили, що, ймовірно, судно пішло під воду не плавно, а різко і швидко, враховуючи, що воно не реагувало на сигнали гідролокатора і не давало ніяких інших сповіщень про своє місценахождення. Можливо, човен втратив електроживлення під час занурення.

Крім того, судно було перевантажене. Човен був розрахований на 34 членів екіпажу. На момент зникнення на борту перебувало 53 людини.

За інформацією адмірала, уламки, які виявлені в суботу, включали губки, пляшки, які використовують для змащування перископів, і частини мусульманських молитовних килимків. Тіла членів екіпажу виявлені не були.

Нагадаємо, підводний човен KRI Nanggala-402 безслідно зник рано вранці в середу 21 квітня біля індонезійського острова Балі під час участі в торпедних навчаннях. Аварійні сигнали з судна після того, як воно не вийшло на зв'язок, не надходили. Рятувальні команди з кількох країн протягом декількох днів вели пошукові роботи в акваторії на північ від Балі. Підводний човен виявили на глибині 850 метрів. Запас кисню на судні закінчився на світанку 24 квітня.

2414

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.