ПОИСК
Світ

Британка, що виграла 190 мільйонів євро в лотерею, народила в 48 років від нового молодого чоловіка

12:07 15 квітня 2021
Джиліан Бейфорд з дитячим візком

Британка Джиліан Бейфорд, яка разом зі своїм чоловіком Ейдріаном виграла в 2012 році майже 149 мільйонів фунтів (близько 190 мільйонів євро) в лотерею «Євромільйони» («EuroMillions»), народила в 48 років.

Через 15 місяців після виграшу, завдяки якому Джилліан і Ейдріан увійшли до числа найбагатших людей країни, подружжя розлучилося, проживши в шлюбі дев'ять років.

У 2018 році жінка, яка поїхала до себе на батьківщину в Шотландію, вийшла заміж повторно за Брайана Дінса, який молодший за неї на вісім років. І, сама того не очікуючи, завагітніла. Як стало відомо, шість місяців тому британка народила дівчинку, яку назвали Емілі. У Джилліан є ще дві дочки — 15 і 13 років.

«Деякі речі тепер простіші завдяки грошам, але насправді це нічого не змінює. Тобі все одно доводиться міняти підгузники або справлятися з дитячими хворобами — незалежно від того, скільки ти коштуєш «, — розповіла щаслива мама-мільйонерка журналістам видання The Sun.

Джилліан також говорить, що не буде занадто балувати дитину і купувати їй дизайнерські наряди за шалені гроші. Вона вважає, що все її діти повинні «знати ціну грошам».

А ось у екс-чоловіка Джилліан Ейдріана Бейфорда особисте життя після розлучення не складається. Слідом за дружиною невдачливого переможця протягом п'яти років кинули коханка і дві нареченої.

Жінка виграла в лотерею разом з чоловіком в 2012 році

Джлілліан вийшла заміж повторно

Раніше «ФАКТИ» писали — Сліпе везіння: пенсіонер виграв в лотерею 160 тисяч доларів тому, що забув окуляри.

Фото The Sun

1471

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.