ПОИСК
Світ

Розвідка США розкрила роль Путіна у скандалі навколо Деркача і Байдена

9:08 17 березня 2021
Джо Байден

Народний депутат України Андрій Деркач, проти якого США ввели санкції, став інструментом президента РФ Володимира Путіна у спробах Кремля дискредитувати Джо Байдена під час президентських виборів в Америці.

Про це йдеться в звіті, який оприлюднив офіс директора Національної розвідки США, передає «Укрінформ» .

«Ключовим елементом стратегії Москви під час цих виборів (голосування проходило в листопаді 2020 року. — Авт.) було використання довірених осіб, пов'язаних з російською розвідкою, для поширення наративів — включаючи брехливі або необгрунтовані звинувачення проти президента Байдена — американськими ЗМІ, американськими чиновниками і впливовими особами в США, в тому числі близькими до колишнього президента Дональда Трампа і його адміністрації», — йдеться в документі.

Американська розвідка уточнює, що Путін «контролював дії Андрія Деркача, українського законодавця, який зіграв помітну роль в активності Росії щодо впливу на вибори». Також підкреслюється, що Кремль поставив за мету підтримати на виборах президента США Дональда Трампа, дискредитувати довіру громадян до демократичних процесів і посилити розкол в Америці.

Нагадаємо, що на тлі скандалу з «плівками Деркача», на яких нібито звучать голоси п'ятого президента України Петра Порошенка і нинішнього американського лідера Джо Байдена, під санкції США потрапили чинний народний депутат від «Слуги народу» Олександр Дубинський, колишній прокурор Костянтин Кулик, екс-нардеп Олександр Онищенко, Антон Симоненко, Андрій Теліженко та Петро Журавель, а також портал NabuLeaks і компанія «Ера Медіа».

Фото Джо Байдена з Вікіпедії.

1306

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.